biuro@epsolution.pl
22 889-48-13

Corporate Identity Standard

Identyfikacja wizualna to spójne działania realizujące strategię efektywnej komunikacji firmy lub brandu. To czytelnie standardy opisujące szczegółowo wygląd każdego najdrobniejszego elementu określającego wizerunek firmy.

To jeden z ważniejszych aspektów skutecznego zarządzania własną tożsamością i budowania przewagi konkurencyjnej. Od niego zależy czy szereg komunikatów, którymi styka się klient poukłada się w jego pamięci w jednorodny, stabilny i wzbudzający zaufanie obraz firmy, czy też w rozproszony, nieusystematyzowany zbiór sprzecznych informacji. To także ważny czynnik wewnętrznej strategii komunikacji firmy, motywujący i pozwalający na lepsze utożsamianie się pracownika z firmą i poprawiający jakość pracy. Dobrze opracowany CI może sprawić, że rozpoznajemy brand w mgnieniu oka, na podstawie strzępu informacji wizualnej: koloru, motywu graficznego czy czcionki. CI część większej całości strategii komunikacji, na którą składają się m. in. określenie i realizacja: celów, wartości, filozofii, budowanie reputacji marki itd…